Topkapı Üniversitesi Lisansüstü Eğitim

Tezsiz olarak yürütülen Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı’nda reklam, halkla ilişkiler, pazarlama, marka ve sponsorluk yönetimi gibi alanlarda kuramsal temellere dayalı, uygulama ağırlıklı bir eğitim modeli benimsenmiştir. Programda; çağdaş pazarlama yaklaşımlarına hakim, tüketici ihtiyaçlarını ve pazar koşullarını doğru ve zamanında analiz edebilen, pazarlama iletişimde yaratıcı sürece yön verebilen, sosyal sorumluluk projeleri geliştirebilen, teknolojinin, iletişim, ikna ve gündelik yaşam arasındaki ...ilişkisini marka konumlandırması ekseninde yorumlayıp, yaratıcı stratejileri uygulamaya geçirebilen, kurumsal iletişimin organizasyon şemasındaki yeri ve önemini bilen, stratejik medya planlaması ve sponsorluk yönetimlerinde yetkin, aynı zamanda etik değerlere önem veren, analitik düşünme ve araştırma yetenekleri üst düzeyde olan, hem sektörün, hem de akademi dünyasının ihtiyaçlarına cevap verebilecek nitelikte insan kaynakları yetiştirmek hedeflenmektedir. Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı’nda zorunlu derslerin yanı sıra, seçimlik ders havuzundan alabilecekleri derslerle birlikte, öğrencilerimize, belirledikleri uzmanlık alanlarında kendilerini geliştirme olanağı sunulmaktadır. Uygulamalı ders imkanları ile edindikleri teorik bilgilerini, sektörel ölçekte pratiğe yansıtmalarına olanak sağlanmaktadır. Tezsiz Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı ise en fazla 3 yarıyıldır. Öğrenciler ilk iki yarıyıl 60 AKTS çalışma yükü içeren dersler alıp ikinci veya üçüncü yarıyıl bir proje yazmakla yükümlüdürler. Tezsiz Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı’nda ALES puanı istenmemektedir. Tezsiz yüksek lisans programlarımızdan mezun olanlar; kamu ve özel sektör kuruluşlarında marka yöneticisi, müşteri temsilcisi, insan kaynakları uzmanı, iletişim danışmanı, halkla ilişkiler uzmanı, kurumsal iletişim yöneticisi gibi pozisyonlarda görev alabilirler. Tezli programdan mezun olanlar aynı zamanda, akademik kariyerlerine devam edebilirler. Akademi ve sektör birlikteliğinde, marka yaratma ve yönetme becerilerinin kazandırılmasını hedefleyen Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı’nda, “Yaratıcı iletişim sürecinde, bakmakla, görmek arasındaki farkı yaşatmak” amaçlanmaktadır. * Program Kazlıçeşme yerleşkesindedir.

Neden Topkapı Üniversitesi?

Eğitim-öğretim süreçlerini sektör deneyimine sahip, alanında uzman, yeniliklere açık, ulusal ve uluslararası yayınlara sahip akademik kadro sürdürmektedir.

Altunizade, Kazlıçeşme, Balat, Şişli, Levent ve Yenibosna Yerleşkelerinde toplam 110 bin metrekareyi aşkın fiziki olanaklarıyla uluslararası eğitim-öğretim ortamı sunulmaktadır.

300 yıla yakın tarihi geçmişi ile kültürlerarası bir ortam sunan Kazlıçeşme Yerleşkesi, 25 bini açık 50 bin metrekarelik alanda, yeşil alanları, spor salonları, kafeteryaları, laboratuvar ve uygulama alanları, şehrin tüm merkezlerine yakınlığı, ulaşım kolaylığı ile öğrencilerin tüm ihtiyaçlarını karşılamaktadır.

Kariyer ve Staj Merkezi aracılığıyla sağlanan istihdam ve staj olanaklarının yanı sıra Kırmızı Holding çatısı altında olan başta Doğa Sigorta, Doğa Hospital gibi sektörün öncü kurumları olmak üzere, tüm şirketler ve dost kuruluşlarda öğrencilerimize önemli kariyer iş birlikleri sunulmaktadır. Akademik yıl süresince iş dünyasının önemli isimleri yerleşkelerimizde düzenlenen konferans, seminer, panel gibi etkinliklerde deneyim paylaşımlarında bulunmaktadır.

Girişimcilik ve Kuluçka Merkezinde fikirlerini işe dönüştüren öğrenciler, akademik destek, sektör iş birlikleri ve hibelerle projelerini hayata geçirme olanağı ele etmektedir.